TRES AMIGOS WEAR
NO SCHOOL LIKE THE OLD SCHOOL
W Tres Amigos łączymy tradycję z nowoczesnością, inspirując się różnorodnymi doświadczeniami założycieli marki. Jej filozofia opiera się na sile charakteru, wytrwałości i pasji do życia. Tworzymy nie tylko modne, ale także wygodne ubrania, które pozwalają wyrazić siebie i osiągać cele. Hasło „No school like the old school” podkreśla miłość do tradycji, wartości, które niesie ze sobą nasze pokolenie i zaangażowanie w tworzenie ubrań najwyższej jakości.
Q&A
1. Jak Twoje doświadczenia z życia w USA wpłynęły na tworzenie marki TRES AMIGOS w Polsce?
Życie w USA nauczyło mnie otwartości na różnorodność i inspiracji. Tamtejsza atmosfera barów, sportu, i ludzi z różnych zakątków świata zainspirowała mnie do stworzenia marki, która łączy sport z elegancją, tak jak łączyłem smaki w barmaństwie.
2. Jak udało Ci się połączyć pasję do brazylijskiego jiu-jitsu z tworzeniem odzieży sportowej?
BJJ to nie tylko sport, to styl życia. Dlatego chciałem stworzyć ubrania, które nie tylko wyglądają świetnie, ale także umożliwiają swobodę ruchu, co jest kluczowe zarówno na macie, jak i poza nią.
3. Jako medalista mistrzostw Polski, Europy i Świata, jakie wartości sportowe chciałeś przekazać poprzez Waszą markę?
Chciałem, aby TRES AMIGOS nie tylko oferowało stylową odzież, ale także inspirowało do aktywnego życia i dążenia do osiągania celów, zarówno w sporcie, jak i w życiu codziennym.
NO SCHOOL
LIKE THE OLD
SCHOOL
Mateusz
wójcik
Q&A
1. Wiem, że budujesz jubilerską markę GIORRE od wielu lat. Jak udało Ci się połączyć pasję do jubilerstwa z tworzeniem marki odzieżowej?
Zawsze kochałem wyrażać się poprzez różne formy sztuki, a tworzenie ubrań to dla mnie kolejny sposób na kreatywne wyrażanie siebie. Połączenie jubilerstwa i mody to dla mnie naturalny rozwój.
2. Słyszałem też, że śpiewałeś w zespole rockowym 0%NORMY. Jak Twoje doświadczenia muzyczne wpływają na design odzieży?
Rockowa muzyka to dla mnie nie tylko dźwięki, to styl życia. Inspiruje mnie energia, bunt i indywidualizm. Staram się przekazać te wartości poprzez ubrania, w taki sposób aby nasi klienci czuli się wyjątkowo. Powinniśmy czuć się tak na co dzień ponieważ każdy z nas jest indywidualnym i wyjątkowym bytem.
3. Wiem że dużo trenujesz. Sporty walki, sporty siłowe. Jesteś bardzo aktywny. Jakie elementy z życia sportowego wprowadziłeś do marki TRES AMIGOS?
Sport to nie tylko ruch, to również sposób na życie. Staram się przenieść tę pasję do naszej odzieży, tworząc kolekcje, które są zarówno funkcjonalne, jak i stylowe. Ważne by nasi klienci mogli czuć się w outficie TRES AMIGOS komfortowo w każdej sytuacji. W knajpie, na spotkaniu czy podczas treningu.
no school
like the old
school
4. Jaka historia stoi za claimem marki "no school like the old school," i co chcecie przekazać Waszym klientom za pośrednictwem tego hasła?
To hasło odzwierciedla naszą miłość do tradycji, siły charakteru, i stylu, które są nieodłączne dla naszego pokolenia. Chcemy, aby nasi klienci czuli się jak wino - im starsi, tym lepsi. Pragniemy przekazać esencję naszego pokolenia poprzez naszą odzież, inspirując do pewności siebie, indywidualizmu i dążenia do celów, bez względu na wiek.
„Moda jest wyrazem
naszej osobowości ”
naszej osobowości
„Moda jest wyrazem naszej osobowości. Ubrania Tres Amigos doskonale łączą styl z funkcjonalnością, podkreślając naszą indywidualność. Wierzymy, że każdy detal ma swoje znaczenie, a naszym priorytetem jest zapewnienie maksymalnego komfortu. W Tres Amigos jesteśmy gotowi na każdą przygodę”.
MATEUSZ WÓJCIK
TRES AMIGOS
ŁUKASZ LEŚ
Q&A
1. Mieszkając w Anglii sprzedaliście razem z Mateuszem setki tysięcy sztuk biżuterii do sieci GROUPON. Co z w/w doświadczeń wniosłeś do procesu tworzenia marki odzieżowej?
2. Jakie wyzwania przedsiębiorcze widzisz w tworzeniu marki odzieżowej w Polsce?
Polski rynek mody rozwija się dynamicznie, ale konkurencja jest silna. Naszą przewagą jest unikalne połączenie sportu i elegancji, co przyciąga klientów, którzy chcą wyróżniać się w tłumie.